Viegli lasīt
Kur atrodas Alūksnes novads?
Alūksnes novads atrodas Latvijas ziemeļaustrumos, Igaunijas un Krievijas pierobežā. Robeža ar Krieviju vienlaikus ir arī Eiropas Savienības ārējā robeža.
Kā nokļūt Alūksnē?
Novada centrs ir Alūksnes pilsēta. Attālums no galvaspilsētas Rīgas līdz Alūksnei ir 200 km. Šeit nokļūt var ar savu auto vai sabiedrisko transportu. Autobusi no Rīgas iet vairākas reizes dienā.
Ko apskatīt Alūksnes novadā?
Tūristu iecienītākās vietas ir:
Alūksnes Jaunā pils un Muižas parks
Alūksnes ezers
Alūksnes Bānīša stacija un šaursliežu Bānītis
Glika ozoli un Bībeles muzejs
Aizsargājamo ainavu apvidus “Veclaicene”
Kur paēst Alūksnes novadā?
Garšīgu ēdienu var baudīt:
Restorānos
Kafejnīcās
Bistro
Picērijā
Burgernīcās
Kur nakšņot Alūksnes novadā?
Pilsētā un tās apkārtnē var nakšņot:
viesnīcās
viesu mājās
kempingos
apartamentos
Kur iegūt tūrisma informāciju?
Alūksnes Tūrisma informācijas centrs atrodas Pils ielā 25A, Alūksnē.
Telefona numurs: +371 29130280, +371 25442335
