"MARIENBURGAS astotais brālis" - mācību procesam.
Kā izprast muzikālo teiksmu- gaismas un skaņas ekspozīciju “MARIENBURGAS astotais brālis”? Iepazīties no Marienburgas pils vēsturi, “izdzīvot” tās vēsturisko “stāstu, aplūkot tās vēsturisko un šī brīža vizuālo izskatu (vēsture un arhitektūra), kā arī radoši iepazīt un izzināt dažādus mākslas veidus, to izpausmes un sintēzi (literatūra, mūzika, vizuālā māksla).
Gaismas un skaņas ekspozīcijā “MARIENBURGAS astotais brālis” piedzīvotais un darba lapu uzdevumos paveiktais veidos saikni ar “Skola2023” mācību jomas “Kultūras izpratne un pašizpausme mākslā” lielajām idejām un šo ideju moto – veidot un attīstīt izpratni par kultūru, darboties, iztēloties un gūt prieku radošajā procesā.
Ieteikumi pedagogiem. (Ceļvedis un palīgs pedagogiem gaismas un skaņas ekspozīcijā “MARIENBURGAS astotais brālis” ietvert vēstījuma, vēstures faktu un mākslas veidu izzināšanas sasaistei ar mācību procesu.)
Skaņdarba fragments uzdevuma “Kā izskatās partitūra, ja tajā nav nošu?” veikšanai: