Klientu apkalpošana un pārdošanas noslēpumi tūrisma nozarē kopā ar Didzi Grāvīti
Gatavojoties jaunajai tūrisma sezonai, Alūksnes Tūrisma informācijas centrs aicina pilsētas un novada tūrisma un viesmīlības pakalpojumu sniedzējus piedalīties tīklošanās un apmācības pasākumā. Šīs iniciatīvas mērķis ir ne tikai saglabāt jau augsto pakalpojumu kvalitāti, bet arī to pilnveidot, lai turpinātu apmierināt klientu vajadzības un vēlmes šajā dinamiskajā nozarē. Turklāt, apmācību laikā dalībnieki varēs apmainīties ar pieredzi un labākajām praksēm, radot vērtīgus kontaktus un stiprinot sadarbību starp nozares pārstāvjiem.
Apmācības notiks 1. aprīlī Alūksnes Mākslas skolā, Ojāra Vācieša ielā 2, Alūksnē, ar reģistrāciju no pulksten 9:30. Pasākuma laikā kopā ar pieredzējušo klientu servisa, komunikācijas un pārdošanas treneri Didzi Grāvīti apgūsim efektīvas apkalpošanas un pārdošanas stratēģijas. Dalībniekiem būs iespēju uzzināt 10 soļu pieeju pārdošanas sarunu vadībā, kā arī apgūt efektīvu un neuzbāzīgu pārdošanas tehniku, kas palīdzēs pārkāpt iekšējo pretestību un uzsākt veiksmīgu pārdošanu.
Didzis Grāvītis ir atzīts eksperts, kurš spēj iedvesmot un palīdzēt uzņēmumiem panākt reālus uzlabojumus iekšējā un ārējā komunikācijā. Viņš pazīst tūrisma nozari gan no darbinieka, gan vadītāja perspektīvas, un ir apmācījis darbiniekus vairāk nekā 11 nozarēs, kopumā motivējot vairāk nekā 6000 cilvēku. Par Didža Grāvīša profesionālismu un pieredzi liecina sadarbība ar tādiem uzņēmumiem kā, piemēram, Entresol, Italissimo, Kolonāde, Maestro Design Hotel, Promenade Hotel un citiem.
Iepriekšējā pieteikšanās pasākumam ir obligāta līdz 28. martam, zvanot uz tālruni 25442335, vai rakstot uz e-pastu tic@aluksne.lv.
Dalība pasākumā ir bez maksas.
Ceļš uz izcilu viesu pieredzi sākas šeit! Piesakies un gūsti vērtīgas zināšanas un iedvesmu no labākajiem!